Alla inlägg den 4 juni 2006

Av Bella - 4 juni 2006 15:15

Underbara Ingram Hill och Rascal Flatts svävar ut ur hörlurarna zebrafilten värmer och apelsinjuicen släcker den värsta törsten.Jag lever trots att feberfrossa, halsont och huvudvärk huserar i min kropp och jag inte har någon som håller om mig. Desperat efter närhet, javisst, det visste ni redan.Saknar Cutie, saknar hans kroppsvärme men mest av allt saknar jag hans armar om mig. Jag utnyttjar honom för att få det jag behöver. Närhet och redbull&vodka dimma. Han har nog inte något emot det skulle jag tro. Fina lilla Cutie.Mr. Drugdealer ringde förut. Han är farlig. Jag älskar hans röst, alla hans uttryck, hans puuuhf. För att inte tala om hans leende, hans attityd och hans ord. Jag mår så bra när jag är med honom. Beroende av honom. Dåligt.Mamma, få mig sluta! Jag skulle kunna knarka honom. Sasha ner honom i småbitar och snorta upp honom i näsan. Vilken drog. Vill träffa honom ikväll. Fast det ska jag inte. För det är inte bra. Droger dödar.Funderar på att kila bort till Cutie ett tag men tippar på att hans flickvän är där nu. Suck.Och Mr. Drugdealer. Ja. Nej. Nej. Nej. Inte bra. Sluta.Jag borde helt klart försöka bli av med mitt närhet och uppmärksamhetsberoende.

Av Bella - 4 juni 2006 14:26

Kaoset tar över mitt liv, sveper undan allt annat. Mörkret våldtar mig. Jag behöver närhet och uppmärksamhet för att kunna andas. Jag vet att jag är krävande och irriterande när jag vill ha dig nära nära hela tiden, när jag blir svartsjuk på de andra som får din uppmärksamhet, förlåt mig, men jag behöver dig.Jag behöver de andra också, de gräver fram de små ärliga skratten som ligger begravda djupt inne i mig, de får mig att känna mig en smula värdefull när de tar min hand eller ger mig en puss, trots det är de skadliga för mig. På lång sikt iaf. Fuck 'em. Lägg inte alla ägg i samma korg. Inte blir sårad. Lämna, inte bli lämnad. Igår var förvirrade, det hände så mycket men det hände ingenting. Mr. Pimp är arg på mig, tror att det har med Cutie och Mr. Drugdealer att göra. Ska försöka prata med honom idag om han är på Otten.Mr. Drugdealer light-hånglade upp mig när Cutie satt brevid och markerade revir ännu mer när han såg att Cutie pussade på mig och höll mig i handen så han slängde ur sig att vi hade knullat. Och? sa Cutie. Lövly pojke. Förmodligen sa Mr. Drugdealer en hel del annat också men jag hörde inte riktigt vad Cutie mumlade i slutet. Sömntuta.Hans äckelvän borde kastreras. Ta ett nej ffs. Låt bli min kropp. Försvinn ur sängen. Ingen trekant. Äckel. Mr. Mighty var på Otten igår förresten. Jag vet inte hur det känns faktiskt, men ganska mycket som att tappa sin stora påse med godis på vägen hem från affären typ.Kaos kaos kaos.Och en massa strul med alla pojkar i mitt liv.Det kunde ju varit bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards