Alla inlägg den 2 juni 2006

Av Bella - 2 juni 2006 16:04

Woho, hon är vaken.Otten igår.Jag, Mr.Pimp, Cutie och Kale. Bästa pojkarna att gå ut med. Försökte sälja Cutie till någon brud men han tittade på mig med hundögon så jag behöll honom för mig själv. Mr. Pimp frågade om i onsdags. Jag svarade. Han och Cutie lackade ur totalt och ringde upp Mr. Drugdealer. Jajjks.Jag är glad att jag inte är honom.Inte mycket att ha på Otten igår, bara korta blonda äckliga vider som var för fulla för att förstå ett nej. Fast det var bra musik. Och roliga brudar. Hittade en på golvet. Stackarn. Haha. Efterfest hos Cutie. Mr.Pimp åker hem och sover vid fyra. Kale somnar i soffan vid halv fem. Ligger på Cuties köksbord och snackar med honom medan jag röker upp hans cigg. Helt out of the blue ber han mig att aldrig mer träffa Mr. Drugdealer. What to say, what to do? Awät inte. Jag lovar inget.Mat känns som en jättebra idé nu. Sen dusch. Sen vila. Sen ut. Sällan.

Av Bella - 2 juni 2006 00:00

im in some deep shit here.berättar när jag återfått medvetandet.fan oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards