Alla inlägg den 18 juni 2006

Av Bella - 18 juni 2006 13:40

Här spenderade jag säkert 50% av tiden i Turkiet så jag anser att det förtjänar ett eget inlägg.Det var här jag hittade Recep och Ali. Smidig som jag är raggade jag hårt på båda hela veckan, bara för att sista kvällen få veta att de är bröder. Smooooth.Fick ansenliga mängder is kastade över mig när vi satt i baren och flera kvällar fick jag vrida ur mina byxor när jag kom hem.Bartendrarna var helt otroligt duktiga på sitt jobb och showade till max. Varje kväll körde de olika nummer där de alla deltog i någon sorts ringdans och senare på kvällen drog de med gästerna i några danser.Jag dansade på bardisken tillsammans med Ali på hans bardisk och fick leka bartender tillsammans med Recep i hans bar, kul kul.Inget jag skriver kan beskriva Queens Garden, det måste upplevas. Jag älskar det och får jag möjligheten kommer jag snart åka till Ananya igen, bara för att få besöka Queens igen.Nu måste jag fixa till mig. Ska få träffa min Bumbii björn för första gången på en vecka.

Av Bella - 18 juni 2006 09:53

Jag kräks snart. Ångest över att vara hemma.Panik över att vara helt ensam.Och sist men inte minst, lite härliga skuldkänslor också.Jag har ingen aning om vart jag ska börja berätta om min Turk-vecka. Jag vet inte ens om jag borde berätta någonting alls, finns egentligen ingen mening med det. Den blev i stort sett bara skit skit skit. Men whatever.Nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske gå och knulla runt lite...

Ovido - Quiz & Flashcards