Alla inlägg den 5 juni 2006

Av Bella - 5 juni 2006 20:24

Kom på idag att jag inte har kluddrat på tre månader. Inte ett ord har jag skrivit i mitt fina rosa block. Inte en tanke har blivit förevigad, känslorna finns inte på papper. Lusten att skriva har försvunnit. Botta. Visst, har skrivit lite här men det är bara tidsfördriv, det andra var äkta. Jag har förlorat en bit till.Missade Snook igår. Trodde det var idag. Jävla skit.Jag vet inte vad jag ska göra ikväll. Hej ångest. Sitta inne utan mänsklig kontakt är någonting som inte finns på kartan.Måste.Träffa.Folk.Cutie är sjuk och orkar inte gå ut. Han fick min förkylning. Och så skulle nog hans son vara hos honom. Blöh. Jag säger ingenting, barnen är viktigast, alltid, men jaaaaaag då? Ge mig närhet.Får inte tag på Bumbii heller. Dumma dumma. Vi skulle ju ha mössorna och allting? Belli ledsen. Hej panik.What to do? Alla mina instinkter säger till mig att det skulle vara urbota jättedumt att ringa till Mr. Drugdealer. Dels för att Cutie skulle bli mindre glad, dels för att jag inte vill bli mer tänd på honom än jag redan är. Men jag behöver honom. Nej, jag behöver någon. Någon som kan köra kängrumetoden med mig tills jag blir frisk och glad igen. Men det kommer jag nog aldrig bli igen.Inte som förut.Jag är för söndertrasad, har tappat för många bitar.Jag skriver ju inte ens längre...

Ovido - Quiz & Flashcards