Alla inlägg den 7 juni 2006

Av Bella - 7 juni 2006 16:16

Min kropp fick nog av festande i lördags och fixade fram hög feber och värsta sortens förkylning. Skitsamma tänkte jag.I söndags kände jag mig väldigt blek och svag.Skitsamma.I måndags natt sov jag med duntäcke och två tjocka filtar för att jag frös så mycket samtidigt som huvudvärken sakta förflyttade sig ner i förlängda märgen.Skitsjuk.Inte längre skitsamma.Men skam den som ger sig.I tisdags drack jag en aktningsvärd mängd vaniljvodka innan jag och Bumbii skulle göra Otten osäkert. Sån var planen i allafall.Sanningen är den att jag var alldeles för blaha och sjuk för att kunna engagera mig. Enbart vaniljvodkan höll mig uppe. En stund. Med tillnyktrandet kom trötthet, ångest och andra mörka känslor. Jisses. Bara hem och sova. Feberfrossa och taskig sömn igen.Igår.Igår var jag mogen. För igår gick jag inte ut. Trots att Mr. Drugdealer ringde fyra (4) gånger. Nästan vuxenpoäng för det tycker jag. Inte gå ut, stanna hemma och sova vid tio istället. Mhm, duktig flicka.Men idag då?Förmodligen inte. Om inte nån rolig person hör av sig. Men troligt. Alla ska vila sig för imorgon. Ingen tänker på stackars lilla mig som redan vilat sig och vill partaya ikväll. Neherå, inte för en sekund!

Ovido - Quiz & Flashcards