Direktlänk till inlägg 18 mars 2007

dumjävel!

Av Bella - 18 mars 2007 10:45

väldigt allvarlig bakfylla. hemskt. mamma är sur också, och katten är bråkig. tackar gud för Zoloft.jisses vad dum jag var igår. svårt jävla dum. men jag hade grymt kul.nästa gång jag ska bli full ska jag I N T E ta med mig mobilen. man gör så dumma saker då.typ hör av sig till sitt ex.not good.kommer nog blir väldigt pinsamt på rättegången. tur att sis ska med och hålla handen.och Bumbii är min ängel. fick en liten ångestattack och hon satt där och höll min hand och viskade bra saker i mitt öra. tack gumman.måste göra saker nu.pussish.

 
 
Lisa

Lisa

18 mars 2007 21:47

Jag har själv mobilproblemet. Tänkte uppfinna alkolås för mobiltelefoner...undra om man kan ta patent på det? Zoloft funkar, men bara när man är låg. Du verkar vara en skärpt och intressant kvinna, ta hand om dig och fokusera din energi på saker som är bra för dig. (Ex är oftast aldrig det sistnämnda..)Hälsningar/ Lisa

http://kling.bloggagratis.se/#102706

 
Ingen bild

Belli

19 mars 2007 13:15

Haha, snälla gör det, jag lovar att jag köper det av dig! Det skulle bespara mig mycket problem. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 mars 2008 16:33

    Herregud vilken dag. Skolan är verkligen jobbig ibland. SÅ mycket att göra och så lite tid. Har iaf ingen håltimme imorgon då jag ordnat så jag slipper svenskan. Det är skönt.   ...

Av Bella - 17 mars 2008 17:52

Helt otroligt hur segt blogg.se är. Hur svårt kan det vara?? Fixa det. Annonsörerna kan ju inte tycka så bra om att deras annonsplats strular JÄMT. ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:11

    Nu får det fan ta och sluta!     Förresten. Fortsätt tävla!       Nu ska jag röka sen har jag prov. Ciao ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:06

  Han gick.    Yay.   Nu ska det bara sluta snöa också.

Av Bella - 17 mars 2008 14:49

  Nu har fanskapet bakom gått över till melodifestivallåtar.   Det är han eller jag.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards