Alla inlägg under augusti 2006

Av Bella - 18 augusti 2006 03:43

Gimme affe.Now.

Av Bella - 18 augusti 2006 03:36

Kanske dags att krypa till kojs?Awuh vad sewr jag är på krypet. Två kvällar i rad nu, t v å.Han ska få betala för det imorgon.Så kan han passa på och hoppas på att Mr.Drugdealer inte dyker upp på Otten också.För det kan ju hända att jag också börjar bryta mina löften...

Av Bella - 17 augusti 2006 22:52

Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig.Inte ens ibland.Istället för att bli sådär mysigt småtrött efter maten blev jag überpigg och med piggheten blev jag ganska mycket enormt jävla frustrerad över min nuvarande situation. Och nu har även tristessen som krypit runt i kroppen i några dagar nått oanade höjder och jag klättrar i princip på väggarna samtidigt som jag måste bita mig i läppen för att inte ilsket skrika till lite gällt och fjolligt.Bah. Fick för mig att jag skulle rensa min musikmapp och organisera den för att få någonting att göra.Big mistake. Huge!Nu sitter jag här med arbete som förmodligen kommer räcka långt in på förvintern och med ett iTunes som känns som ett mindre bombnedslag. Och dessutom har jag tappat lusten på att fortsätta.Jaja, zchitt häppens.Popcorn och kanske bläddra lite i Svarta Huset av Stephen King. Eller om man skulle vara lite ambitiös och försöka sig på El ingenioso hildago don qvixote de la mancha av Miguel de Cervantes som vi fick på språkresan till Spanien.Ha ha ha.Yeah, right.Möjligtvis när limegröna smågrisar utvecklar lila vingar och lär sig flyga. Nä, måste gå nu, Stephen väntar.Bye.

Av Bella - 17 augusti 2006 20:25

"Allting är en stor jävla kompott"-Bumbii, the one and onlyMan måste bara älska henne.Pojkvännen har varit och dragit ut en tand så det är sådär jätte enormt synd om honom (läs:måttligt, nästan inte alls). Han stryker omkring i lägenheten, oj:ar sig något förskräckligt och ser ut som om han skulle kunna lägga nosen i vädret vilken sekund som helst. Försöker pika om vilken mes han är då och då och det går väl sådär (har fått ett antal dödande blickar vid det här laget) men helst av allt skulle jag vilja visa honom alla satans tänder jag fått utslitna ur munnen (två med riktigt taskig bedövning satans tandställning), meeen tyvärr har tandfén (läs: mormor) snattat dem för länge sen.I vilket fall så är jag tröttish så att det sjunger om det och kommer nog falla i allvarlig koma efter maten. Det är ju det jag försöker få folk att förstå, det är inte nyttigt att gå upp före tolv. Iaf inte för små Bellisar med sömnproblem.G'night beautyful piple dat readar min bloggish.

Av Bella - 17 augusti 2006 11:39

Turen till Arbetsförmedlingen gav ju någonting iaf.Fick cash av far.Dock hade Belli glömt sitt leg.Smidigt.Så det blir att traska dit imorgon också.Vilket betyder att jag måste gå upp vid senast tolv.Åh du grymma värld.

Av Bella - 17 augusti 2006 11:35

Djee är härmed stryken från listan på potentiella KK:s pga hybris.

Yay

Av Bella - 12 augusti 2006 20:09

Sitter och dricker champagne och är allmänt flum. Älskpälsk (pojkvännen of course, who else? ) gick precis hem. Snart måste jag fixa till håret och hoppa i någon sorts kläder, men inte än för först ska jag sätta mig på balkongen med min champagne och mina cigaretter med F l e e t w o o d M a c och P a k i t o bubblande i öronen och hoppas på att få gå ut ikväll. Annars hoppas jag bara på att få bli redigt askalas.

Av Bella - 12 augusti 2006 15:26

Oh oh ohDet är fyverkerier ikväll igen.Jag älskar det.Det är en stund av ren lycka.Synd bara att det förstör ozonlagret.Sällan att något obeskrivligt vackert förstör någonting livsviktigt.

Ovido - Quiz & Flashcards