Alla inlägg den 12 augusti 2006

Yay

Av Bella - 12 augusti 2006 20:09

Sitter och dricker champagne och är allmänt flum. Älskpälsk (pojkvännen of course, who else? ) gick precis hem. Snart måste jag fixa till håret och hoppa i någon sorts kläder, men inte än för först ska jag sätta mig på balkongen med min champagne och mina cigaretter med F l e e t w o o d M a c och P a k i t o bubblande i öronen och hoppas på att få gå ut ikväll. Annars hoppas jag bara på att få bli redigt askalas.

Av Bella - 12 augusti 2006 15:26

Oh oh ohDet är fyverkerier ikväll igen.Jag älskar det.Det är en stund av ren lycka.Synd bara att det förstör ozonlagret.Sällan att något obeskrivligt vackert förstör någonting livsviktigt.

Av Bella - 12 augusti 2006 14:48

Jag ser svarta prickar. Ska det vara så?Palace igår blev mest katastrof för Belli. Allt var faktiskt helt jättebra men sen var det så att Mr. Drugdealer was there. Redan när jag fick syn på en av hans vänner så vaknade någonting inom mig. När han sedan glider in i rummet var det som att alla färger blev hundra gånger starkare och jag andades glitter. Jag kan inte beskriva vad han gör med mig, jag mår bara så bra av honom.'Cause everytime we touch, I feel this static.And everytime we kiss, I reach for the sky.Can't you hear my heart beat so?I can't let you go.Want you in my life'Han kommer fram och pussar mig. Och världen blev helt plötsligt helt okej. Sen dricka lite och bli presenterad för massor av konstigt folk, as usual när jag träffar honom. Berättade om pojkvännen. Inte poppis. Men jag tror att det är lugnt, Mr.Drugdealer finns nog kvar i bakgrunden iaf skulle jag tippa på. Why? För att han pussade på mig hela tiden, ville att jag skulle vara med honom och tog varje chans han fick till att röra vid mig så av det drar jag slutsatsen att även om han inte känner något så är han tänd på mig så att det räcker och blir över. Jag kan nöja mig med det, bara jag får kyssa honom igen någongång.Och det gör mig till en falsk och värdelös varelse.Usch.Hade jag inte tyckt om pojken så mycket...Conshaaa looroo.

Ovido - Quiz & Flashcards