Alla inlägg den 6 augusti 2006

Av Bella - 6 augusti 2006 15:13

Tremiljoner saker far omkring i huvudet och jag mår apa.Söta M och Djee var där, och de känner tydligen varandra och dessutom ville de ha med mig på sin efterfest. Ignorera, ignorera, ignorera. Strike one.Sen var han där med, han som jag inte ens borde titta på men ända vill ha så gravt, honom ignorerade jag av misstag när han ville prata med mig.Strike two.Sen kommer jag hem till en grälsjuk pojke som hela tiden antyder att jag knullat någon annan.Strike three.Jag är less på det här nu. less på allt, less på honom. Trott på att allt blir galet.Jag borde åkt på efterfest med boysen och knullat minst en av dem så idiotpojken verkligen hade någonting att gnälla om, snarare han som knullar runt, not me.Eller kanske borde ringt han andra faliga, han gnäller inte så forbannat mycket iaf. Och sa är han så mycket roligare att umgås med för han jävlas inte med min hjärna hela tiden.Fan fan fan fan.Jag vill bara sluta andas för en dag och tömma kroppen på allt fel. I alla fall plocka ut glaskärvorna ut mina lungor så jag kan andas utan att gå sönder och knipsa av tårkanalerna så att jag aldrig mer kan gråta dyrbara tårar över någon som inte förtjanar dem.

Ovido - Quiz & Flashcards