Alla inlägg den 7 augusti 2006

Av Bella - 7 augusti 2006 04:06

Sa var han borta. Igen. Och jag sitter har ensam. Igen.Jag fick den oerhorda aran att fa traffa honom i en och en halv timme. Wie.Jag kraks pa det.Han kan inte beratta vart han ska, vem han traffar eller vad han gor.Kanns ju jattebra och tryggt.Askriminellt eller annan brud?Pick your favourite.Mine is both.Och sa har vi ju faktumet att vi inte ar ihop. Men jag ar anda upptagen. > Upptagen i sammanhanget betyder formodligen att jag ska vara sa lycklig over att jag ens far en gnutta av hans uppmarksamhet att det inte ens ska falla mig in att titta at andra pojkar.Till detta hor ocksa den enorma kontroll han ska ha over mig. Ar jag ute med Bumbii sa ska det ringas stup i kvarten for att kontollera att jag inte gor nagot dumt. Traffar jag en killkompis forusatter han direkt att jag knullar med honom. Genom sig sjalv kanner man andra, eller hur ar det?Kanns ju inte heller overdrivet sakert att han bara skulle halla sig till mig med tanke pa att vi paborjade vart "forhallande" nar han fortfarande hade flickvan. I was the other woman. Lita aldrig pa en kille som varit otrogen forr.Jag tror att jag kaskadkraks over tangentbordet snart.Sen sjalva grejen att jag ibland verkar vara lika intressant som gra farg som langsamt torkar i solskenet en varm julidag hojer ju inte direkt mitt sjalvfortroende och far mig att seriost overvaga alternativet att dumpa honom och hitta nagon som ger mig den uppmarksamhet jag kraver - och behover for att inte bli helt dumdum i huvudet om det nu kan bli varreJag kan komma pa sjuttiofem andra saker som jag irriterar mig pa hos honom men jag ska inte plaga varken dig eller mig sjalv med dem.En bra fraga ar dock varfor jag stannar. Varfor jag inte bara ditchar the asshole.Arligt? I dunno.Kanske kanner jag nagot for honom.Kanske gillar jag bara de fordelar jag far nar jag umgas med honom.Kanske ar jag for feg.Eller bara bekvam.Det ar ju trots allt forsta gangen jag ar upptagen pa det har viset och trots att det for det mesta ar en stor javla katastrof sa kan det vara trevligt nagon gang pa hundra.Troligast ar det min radsla for att vara ensam som spokar.Skulle jag dumpa honom skulle jag vara helt ensam.Bumbii jobbar och har pojkvan nu. Mindre tid for Belli.Sis ar sa sjuk att hon for det mesta lever i morfindimma. Belli blir depp av att vara dar.Mr. Pimp forlorade jag nar jag fick ihop det med Cutie.Visseligen skulle jag kunna ringa till nagon av de pojkar som visat intresse. Men det skulle sluta i katastrof det med. Det skulle formodligen inte vara mer an droger och sex dar. Formodligen varre an det ar nu. Ytterligare ett varv i min destruktiva spiral nedat.Ne, tills vidare hallar jag fast vid Cutie.Vem vet, det kanske blir battre med tiden.

Ovido - Quiz & Flashcards