Alla inlägg den 30 augusti 2006

Av Bella - 30 augusti 2006 04:57

Jävlar vad tiden flög iväg då. Redan fem? Jag borde helt klar sovit för flera timmar sedan.Mamma lyser med sin frånvaro. Är hon hos någon för mig okänd pojkvän kanske? Om det är så hoppas jag att hon har trevligt och kommer spendera mycket tid med honom, det är så skönt att ha lägenheten för sig själv. Pojkvännen (min då) har bestämt sig för att lägga ner drogerna så han har såndär härlig AT nu och några dagar framöver. Förhoppningsvis är han klar i skallen nästa vecka. Undrar om jag fortfarande tycker om honom då med tanke på att han har tagit skiten under hela tiden jag känt honom, han kanske är en helt annan människa utan affe. Läskigt!Men det är bra, bra att han lägger ner det. Det sliter på honom. Min lilla älskpälsk. Tragisk bara att det krävdes ett enormt jävla bråk mellan oss för att han skulle komma till insikt.Usch, jag är inte det minsta trött, [Och nej, jag har inte tagit något uppiggande, inte ens en liten slurk Redbull] men jag antar att jag ändå måste krypa i säng nu.En jävla fulblogg är vad det här är men jag vill verkligen inte sova, jag älskar att vara vaken på natten. Morgonen. Whatever. Skönt är det iaf. Helt min stil.Okej, jag lyssnar klart på London Bridges med Fergie och sen är det sovtime. Deal!Gonatt.

Ovido - Quiz & Flashcards