Alla inlägg den 18 augusti 2006

Av Bella - 18 augusti 2006 12:04

Jag hatar att jag alltid måste anpassa mig efter andra.Jag skulle vilja att någon väntade på mig någonstans för omväxlings skull

Av Bella - 18 augusti 2006 11:25

När man börjar dagen med att storgråta över bagateller är det någonting som inte riktigt är som det ska.Förmodligen är det bara allt gammalt som spökar igen.Om det är så blir jag nog desperat tror jag.Det skulle inte funka nu.Dåligt planerat.Som fan.Pallar inte att gå till Arbetsblahablaha idag, gör det på måndag istället.No Otten today.Great day!Right...I wanna throw upMhm. Today is a not a good day.Ciao.

Av Bella - 18 augusti 2006 03:43

Gimme affe.Now.

Av Bella - 18 augusti 2006 03:36

Kanske dags att krypa till kojs?Awuh vad sewr jag är på krypet. Två kvällar i rad nu, t v å.Han ska få betala för det imorgon.Så kan han passa på och hoppas på att Mr.Drugdealer inte dyker upp på Otten också.För det kan ju hända att jag också börjar bryta mina löften...

Ovido - Quiz & Flashcards