Direktlänk till inlägg 24 augusti 2006

Godmorgon!

Av Bella - 24 augusti 2006 13:31

Så var man vaken igen då. Sovit riktigt taskigt inatt, drömt om spindlar och små mörka hål i marken. Usch. Och ingen pojkvän hade jag brevid mig som kunde klappa lite på mig heller. På tal om sömn så är min nya dygnsrytm är helt koko, jag somnar vid sex-halv sju på morgonen och vaknar två-tre på eftermiddagen. Folk är rätt pissed på att jag sover hela dagarna och går och lägger mig när de går till jobbet. Men det är ett måste annars skulle jag aldrig få träffa pojkvännen.Nu har jag iaf hjälpt mamma med att hänga upp tvätten så hon skulle kunna springa iväg på något möte. Lovade även att jag skulle stryka. Vi får se om det hinns med innan Bumbii hämtar mig. Today is shoppingday!Men först ska jag äta frukost. Eller lunch kanske det heter vid den här tiden?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 mars 2008 16:33

    Herregud vilken dag. Skolan är verkligen jobbig ibland. SÅ mycket att göra och så lite tid. Har iaf ingen håltimme imorgon då jag ordnat så jag slipper svenskan. Det är skönt.   ...

Av Bella - 17 mars 2008 17:52

Helt otroligt hur segt blogg.se är. Hur svårt kan det vara?? Fixa det. Annonsörerna kan ju inte tycka så bra om att deras annonsplats strular JÄMT. ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:11

    Nu får det fan ta och sluta!     Förresten. Fortsätt tävla!       Nu ska jag röka sen har jag prov. Ciao ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:06

  Han gick.    Yay.   Nu ska det bara sluta snöa också.

Av Bella - 17 mars 2008 14:49

  Nu har fanskapet bakom gått över till melodifestivallåtar.   Det är han eller jag.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards