Direktlänk till inlägg 20 augusti 2006

Tack för det som var

Av Bella - 20 augusti 2006 23:40

För inte så länge sen var du det enda som fick mig att fortsätta andas.Jag tänkte på dig jämt.Du fick mig att le på riktigt.Sen hände något och du blev den främsta anledningen för att sluta andas.Jag tänkte fortfarande på dig jämt.Men nu fick du mig bara att gråta.Nu är du en del av det förflutna.Nu tänker jag på dig ibland.Men jag blir inte längre glad.Inte heller blir jag ledsen.Det känns mest tomt.Frustrerande på något vis.Ibland irriterande.Att förlora dig var det värsta jag trodde kunde hända.Och det var det.Ett tag.Sen gick det över.Jag gick vidare.Det var inte lätt, men det gick.Jag kom underfund med att jag klarar mig så jävla bra utan dig.Men jag tror att jag förlorade en av de finaste människor jag mött.Ibland blir det bara inte sådär bra som jag vill.Men jag vet att jag hittar nya fina människor, nya vägar, när något faller sönder.Allt är inte kört.Det finns ingen anledning till att vilja dö bara för att en väg rasat samman.Det har du lärt mig, och det tackar jag för.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 mars 2008 16:33

    Herregud vilken dag. Skolan är verkligen jobbig ibland. SÅ mycket att göra och så lite tid. Har iaf ingen håltimme imorgon då jag ordnat så jag slipper svenskan. Det är skönt.   ...

Av Bella - 17 mars 2008 17:52

Helt otroligt hur segt blogg.se är. Hur svårt kan det vara?? Fixa det. Annonsörerna kan ju inte tycka så bra om att deras annonsplats strular JÄMT. ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:11

    Nu får det fan ta och sluta!     Förresten. Fortsätt tävla!       Nu ska jag röka sen har jag prov. Ciao ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:06

  Han gick.    Yay.   Nu ska det bara sluta snöa också.

Av Bella - 17 mars 2008 14:49

  Nu har fanskapet bakom gått över till melodifestivallåtar.   Det är han eller jag.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards