Alla inlägg den 23 januari 2006

Av Bella - 23 januari 2006 23:02

ny streckkod.igen.fan också!jag måste ifrån det här.innan det blir för mycketför djuptför mycket mörkerför lite ljus.Det snöar ute. Igen. Låg i en snödriva vid skolan, fångade snöflingor med tungan, rökte och kollade på stjärnorna. Tänkte gjorde jag också. Men det gör jag ju allt som oftast nu för tiden så det är väl ingen sensation.Blir bara så besviken på vissa saker.Men mest blir jag rädd.Det som är sagt betyder ingenting, det är bara tomma ord.

Åh

Av Bella - 23 januari 2006 16:16

jag har ont i tungan.och i mitt huvud.och jag är arg på skolan som är dum.tycker inte om att skynda.hatar skolan.varför ska jag behöva må dåligt pgaett äckligt arbete.min hjärna är tumlad och tömd.urblekt och tvättad.vill bara vila.när ska jag få ro?imorgon måste jagfixa det och det och det.imorgon måste jag ta tag i mitt liv.

Av Bella - 23 januari 2006 08:20

blä.helt tom i huvudet.jag hatar det här.ångest.ledsna tankar.stryp mig.halshugg mig.skjut mig.dränk mig.vad som helst.bara jag slipper det här.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards