Alla inlägg den 16 januari 2006

Av Bella - 16 januari 2006 17:46

Idag har Belli varit på vinterpromenad med morfar runt sjön. Jättemycket mys faktiskt.Hon gled runt där på isen som värsta isprinsessan.Sen blev Belli kaxigochball och hoppade på isen.Dum ide.Jättedum faktiskt.Isen höll inte.Och det blev jättekallt och jätteblött.Morfar skrattade hela vägen hem. Belli huttrade mest. Hon fick lite skäll osså, morfar blev tydligen skraj när Belli försvann under vattenytan, men bara lite. Han känner Belli rätt bra han. Det är skönt att någon vet att man är rätt bra på att klara sig själv.

Av Bella - 16 januari 2006 00:41

Han var där ikväll.

Han som var som min bror en gång för länge länge sen. Han är ännu ett bevis för att man inte kan lita på någon här i världen.
Han förstörde allt som fanns kvar den kvällen, fast det mesta var redan trasigt av alla lögner och alla svek. Sen trodde han att han kunde laga det med ett förlåt och några kramar.


Och det kunde han ju tro.


Efter det blev det som det blev. Jag gör mycket för att undvika honom men ibland springer jag på honom uppe hos sis. Men jag biter ihop. Orkar inte ödsla energi på honom. Har redan spenderat alldeles för mycket tid för att ha ångest för det som hände.


Han har sabbat så mycket för mig men jag kan ta det.
N o f u c k i n g p r o b l e m.


Men när det aset ens tänker tanken att slå till min snutt. Då JÄVLAR är måttet rågat. Jag har inte varit så förbannad någonsin tror jag. Men jag lät sis sköta det själv. Hon är bättre på att vara diplomatisk. Jag skulle gjort mig olycklig på honom.Man rör inte min snutt.

Så ere bara!



bitchslap spetstrosor bloggtävlingar fanta kamera anteckningsbok schema the sims 2 djävulen

fan suga csn vinn gratis sex hångla knulla

haha. hora ihop besökare.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards