Alla inlägg den 17 januari 2006

Av Bella - 17 januari 2006 22:34

... jag vet redansnälla rara duförsvinn intemen jag vetdu kommer försvinnasom alla andraoch jag hatar detvill bara trycka på paus

Av Bella - 17 januari 2006 22:14

är tomkan inte skrivahatar måstenmåste fixa lite grejorvill intemåstekan inte skriva i min bokden hemliga bokenden är rosariver ur sidor mest hela tidenkan inte sätta ord på mina känslorjobbigtjättejobbigtskulle vilja att mina tankar fastnade på pappretbara så därbara så där

Av Bella - 17 januari 2006 12:06

Så har jag lyckats igen då.Jag har sprängt mina fina hörlurar. It sucks.Men musik ska spelas högt. Så ere bara!Musiken kan höras flera meter från lurarna, folk tror att man bara bryr sig om att ha sönder sina öron.Men egentligen går man och funderar på,om allting någonsin kommer bli som det ska

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards