Alla inlägg den 19 januari 2006

Av Bella - 19 januari 2006 12:42

Jag är stolt över mig själv. Faktiskt. Har inte ätit något snaxigt på ett par dagar nu och börjar få tillbaka min icke-knubbiga mage igen. Jag är så glad.Och de femtioelva muggarna med varm choklad räknas faktiskt inte.Käften.De gör inte det!

Av Bella - 19 januari 2006 12:20

Mm. Har hört att en viss Bumbii sprider ut att jag hånglade upp en tomat förra nyårsafton.Det är i n t e sant!Jag hånglade inte upp någonting alls.Möjligtvis pussade jag på tomaten jag hittat i kylskåpet.Men det var enbart för att jag var så lycklig över att hitta något ätbart.Allt annat är lögn och ont förtal.Sådeså!Och sanna mina ord, Bumbii ska få smisk på bara stjärten.

Av Bella - 19 januari 2006 03:23

kan någon trycka på paus?eller åtminstone släcka lampan?jag borde äta någotfast min mun är öm.har lyssnat påalldeles för hög musikför att glömmaför att tänkaför att få tårarna att rinna.hela jag värker.går snart i bitar.jag vet inte vad jag ska göra!du kan hjälpa migbara dukan du sluta göra allting så svårt?

Av Bella - 19 januari 2006 02:44

blä, jag mår inget bra och vill ha någon speciell här och nu. verkligen jätteenormtsuper mycket.sug på den du.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards