Alla inlägg under juli 2006

Av Bella - 1 juli 2006 14:15

ÄnglarJag andas lite för er.

Av Bella - 1 juli 2006 13:24

(-.-)Jag är helt yr. Yr fast nybörjare på livet. Ikväll ska jag leva lite till.Jag gick nog sönder igår. Det kanske gör ont nånskans. Jag känner inte efter. Gräver inte i det mörka.Snubblade hem för ett tag sen, kanske nån timme sen och redan börjar paniken sprida sig. Den kladdar sig fast på min kropp som spindelväv. Jag borde klara av att vara ensam för några timmar men tydligen inte.Jag längtar efter Cutie så mycket att jag inte kan andas. Samtidigt vill jag aldrig se honom igen.Han rispar helt klart mitt hjärta med ett rostigt rakblad. Jävla as.Tänker fel. Längtar fel. Kroppen skriker efter förbjuden frukt. Fast egentligen är den inte förbjuden. Får han knulla andra så får jag. Och han är själv precis lika dålig som Mr.Drugdealer Spelar ingen roll vem av dem det blir i slutändan, det är bara sex och droger ändå. Känslor existerar inte i min dimma.

Ovido - Quiz & Flashcards