Alla inlägg den 12 juli 2006

Av Bella - 12 juli 2006 14:58

Det är inte lätt. Förnuftet har tagit semester och överlåtit all kontroll till mina känslor. Och det är ju bra med tanke på hur stor kontroll jag har över dem. Nada.Jag vet fan inte vad jag vill. Fast ändå så vet jag det för jag vill inte vara utan honom. Den lilla lusen har tagit sig in i mitt hjärta och vräkt den andra pojken som bott där i vad som känns som en evighet, sen har han flyttat in i det där lilla rummet som ligger till höger om Bumbii's stora tvåplanslägenhet med panoramafönster, balkong och bubbelpol.Med andra ord så tror jag att jag har fallit för honom. Rejält. Eller i alla fall lite.Jag älskar hans läppar. Jag är beroende. Och han nynnar så sött när han bäddar sängen. Och hans hår är helt ljuvligt att ligga och plocka med. Och han vet precis hur han ska fimsa min nacke för att jag ska somna. Han är helt enkelt bra. Bra bra bra,På fredag drar vi till Gotland på minisemester. Bara han, jag, Kale och en pojke till. Wiiiiee. Nu ska jag bara få honom att följa med ut på torsdag så blir det ett perfekt veckoslut.Ajuste, Mr.Pimp har köpt ny bil. Den är underbar. Jag blir lycklig av att bara tänka på att åka i den. Sjuuukt.I think I'll disappear now.

Ovido - Quiz & Flashcards