Alla inlägg den 3 juli 2006

Av Bella - 3 juli 2006 22:40

Jag blir rädd. Rädslan slår till plötsligt, slår mig i magen så att jag tappar andan.Tappar allt.Var på Smultronstället med vackra Bumbii och hennes wunderbara familj idag. Helmysigt. Tack gumman för att jag får låna din familj ibland, det är som balsam för själen att tillhöra en sån igen. Köpte massor med glittrande bling bling också. Ska hälla ut allting på sängen och rulla mig i det när jag klottrat färdigt här. Imorgon ska mor till IKEA och köpa sängben till mig så imorgon kväll kommer jag förmodligen möblera om mitt rum. Yay. Länge sedan.Jag vill träffa min baby.Jag kreverar.Det är så långt bort, så många dagar, så många andetag, så många tårar, så många skratt att jag tvivlar på att jag orkar vänta. Jag vill att det ska vara i mitt nu, inte min i framtid.

Ovido - Quiz & Flashcards