Direktlänk till inlägg 7 juli 2006

Teach me to fly and don't let me fall

Av Bella - 7 juli 2006 00:39

Det gör ont och jag blundar för att slippa se. Då händer det, jag tappar kontrollen.Plötsligt är jag tillbaka i det där rummet med han den elaka. Jag är ingenting. Jag förtjänar det. Det är mitt fel. Jag fattade inte då hur han förstörde mig. Men nu vet jag. Jag börjar darra och tårarna bränner, biter mig hårt i läppen för att inte börja gråta. Paniken stegras i bröstet. Jag hyperventilerar.En lätt smekning över kinden drar tillbaka mig till nuet. Det är lugnt. Jag är hemma hos Cutie. Det var bara en flashback. Det är lugnt. Ingen fara.Men trots det designar jag om mina armar när jag kommer hem. Besvikelsen över att det inte känns mer än det gör får mig att gråta. Är för borta för att känna smärta. Fuck. Pillar i mig en Imovane för att tagga ner. Somnar med rakbladet i handen och panik i bröstet. Jävla skitliv.Ikväll ska jag andas bubblor och dansa mig lycklig, jag ska vara så högt ovanför allt att ingen kan nå mig och jag ska virlvla runt som en älva i redbull&vodkadimman innan han tar min hand och leder mig hem, hem till det sköna och det som har blivit trygghet och glädje.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 mars 2008 16:33

    Herregud vilken dag. Skolan är verkligen jobbig ibland. SÅ mycket att göra och så lite tid. Har iaf ingen håltimme imorgon då jag ordnat så jag slipper svenskan. Det är skönt.   ...

Av Bella - 17 mars 2008 17:52

Helt otroligt hur segt blogg.se är. Hur svårt kan det vara?? Fixa det. Annonsörerna kan ju inte tycka så bra om att deras annonsplats strular JÄMT. ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:11

    Nu får det fan ta och sluta!     Förresten. Fortsätt tävla!       Nu ska jag röka sen har jag prov. Ciao ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:06

  Han gick.    Yay.   Nu ska det bara sluta snöa också.

Av Bella - 17 mars 2008 14:49

  Nu har fanskapet bakom gått över till melodifestivallåtar.   Det är han eller jag.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards