Alla inlägg den 26 februari 2006

Av Bella - 26 februari 2006 16:40

You are, the first one that I wish to tellEverything that mattersMatters because you reflect it back so wellSå är det. Eller var. Är eller var? Please tell me?Jag kan inte få ner det jag känner i ord. D e t b a r a g å r i n t e. Jag har inga hjärnceller.Jag tappade viljan. Orken. Det leder ju ändå inte någonstans. Nästan meningslöst. Bara runt runt. Och gör ont. Jag vill inte att det ska vara så, men det är det, jag vet bara inte varför?Igår var jag så tom så att jag inte ens orkade dansa. Då är det inte bra. Men usch. Det går över, får fylla tomrummet med annat meningslöst.om ändå saker vore annorlunda.om bara något gnistrande kunde hända.Jag måste fotografera idag, har typ 15 bilder kvar på rullen i kameran. Jag hatar måsten.Ne.Jag borde äta.

Ovido - Quiz & Flashcards